Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel si našel mladší milenku. Po několika letech zjistil, že je to jeho dcera, říká Naděžda (50)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik/public domain

Manžel už zřejmě nevěděl, jak by oživil svůj ubíhající život. Proto si také našel milenku, se kterou si několik udržoval milostný románek. Když jsem se to dozvěděla, zůstala jsem jako opařená. Ale pak jsem se rozhodla, že mu problémy dělat nebudu.

Článek

Jmenuji se Naděžda, je mi padesát let a můj příběh by se mohl někomu hodit jako scénář k dramatu. Jenže žádné drama to není, to je můj život a holá realita. Vše začalo před pár lety, kdy jsem zjistila, že můj manžel má poměr s mladší ženou. Byla jsem zdrcená, zraněná, ale snažila jsem se držet rodinu pohromadě. Netušila jsem, že pravda, která vypluje na povrch, bude ještě šokující. Ale předtím jsem se rozhodla, že mu žádné problémy dělat nebudu. Proč také? Ať si užívá, když se na to ještě cítí.

Manžel si našel mladší milenku

Moje manželství prošlo mnoha fázemi. Od lásky, přes rutinu, až k tajemství a lžím. Když jsem se dozvěděla o nevěře, mé první reakce byly plné vzteku a zmatku. Snažila jsem se najít odpovědi, ale ty přišly až později. A byly daleko horší, než jsem očekávala. Ale i tak jsem doufala, že se jednoho dne vše změní a zase se vše možná vrátí do normálu.

Po několika letech, kdy se vztah mezi mým manželem a jeho milenkou prohluboval, přišlo na povrch šokující odhalení. Žena, se kterou měl poměr, byla ve skutečnosti jeho vlastní dcerou. Otec a dcera o svém skutečném vztahu neměli ani tušení a několik let spolu udržovali intimní poměr. Ona byla dítětem z předchozího vztahu mého manžela, o kterém jsem nikdy předtím neslyšela. Manžel však nevěděl, že z jeho románku vzešlo dítě.

Zjistil, že je to jeho dcera

Když se tato pravda dostala na povrch, způsobila obrovský šok a zmatení. K tomu všemu se přidalo velké trápení, a to pro všechny zúčastněné. Můj manžel, zmatený a zděšený z toho, co se stalo, se snažil napravit škody a obnovit vztah se svou dcerou v novém, zdravějším světle. Jenže jak můžete navázat vztah s dcerou, se kterou jste si několik let užívali milostný poměr? To moc dobře nejde.

Co se týče mě, tento příběh byl nejen konečnou kapkou pro náš vztah, ale také tvrdou lekcí. Dnes se snažím postavit si nový život, zatímco zůstávám v kontaktu s manželem kvůli naší společné minulosti a snaze o nějaké rozumné přátelství. Přeci jen i my dva spolu máme za sebou velký životní příběh, který bych nechtěla smazat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz