Hlavní obsah

Odhalila jsem, že má manžel milenku. Šla jsem na to mazaně, nestačil se divit

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Začalo mi být divné, že chodí stále později z práce. Pracoval jako manažer a mohl klidně pracovat i z domova. Něco mi na tom nesedělo a rozhodla jsem se tomu přijít na kloub.

Článek

Helena a Marek si užívali spokojený život plný lásky a radosti. Jejich manželství bylo jako vystřižené z románu, plné vzájemného porozumění a společně strávených chvil. V poslední době se však něco změnilo. Marek začal přicházet z práce stále později a jeho výmluvy se stávaly nereálné. Jednoho dne si Helena vzala neschopenku a rozhodla se, že se věci postaví čelem. Zatímco Marek ráno odjížděl do práce, Helena si vzala fotoaparát, oblékla nenápadné oblečení a sledovala ho. Každý den po několik týdnů jej sledovala do práce a z práce, aniž by si toho všiml.

Naše manželství bylo vždy plné lásky a porozumění. S Markem jsme si skvěle rozuměli, ale pak se něco změnilo. Začal se vracet z práce stále později a jeho výmluvy už mi přestaly dávat smysl. Cítila jsem, že se děje něco, co si nechci ani připustit. Moje srdce bylo plné obav, ale potřebovala jsem mít jistotu. Tak jsem se rozhodla konat.

Odhalila jsem, že má manžel milenku

Jednoho rána, když jsem zůstala doma na neschopence, jsem se rozhodla, že zjistím, co se děje. Oblékla jsem se nenápadně, vzala fotoaparát a začala jsem Marka sledovat. Dny jsem strávila tím, že jsem jezdila za ním do práce a z práce, aniž by si toho všiml. A pak se to stalo. Uviděla jsem ho, jak vchází do kavárny s jinou ženou. Bylo zřejmé, že jejich vztah není jen pracovní.

Fotografovala jsem je bok po boku, jak se smějí a jak tráví čas jako pár. Každá fotografie byla jako rána do mého srdce, ale potřebovala jsem ty důkazy. Dokonce jsem je i načapala, jak se líbají. Vše jsem nafotila. I ty jejich intimní scény v autě. Bylo to strašné. Ale tohle už jsem musela řešit, to se nedalo vydržet. Když jsem měla dostatek fotografií, rozhodla jsem se, že mu to vše povím. To si za rámeček rozhodně nedá a věřím tomu, že bude ještě prosit, abych mu odpustila. To se ale plete, protože já nejsem naivní, abych mu dala druhou šanci.

Šla jsem na to mazaně, nestačil se divit

Jednoho večera, když se Marek vrátil o trochu dříve domů, jsem pro něho připravila překvapení. Vešel do ložnice a já mu ukázala nástěnku plnou fotek. „Mám pro tebe překvapení,“ řekla jsem tiše. Marek ztuhl, když uviděl všechny ty fotografie, a já pokračovala: „Moh bys mi vysvětlit, co to znamená?“

On se nezmohl ani na slovo a já byla na koni. Tohle je konec. Podám žádost o rozvod a nechci tě ani vidět. A počítej s tím, že můj otec tě vyhodí z práce. S těmito slovy jsem opustila místnost a nechala jsem ho tam samotného se svými myšlenkami a důkazy jeho nevěry. Bylo to těžké, ale věděla jsem, že musím být silná a jít dál. Bylo na čase postavit se za svou důstojnost a najít nový začátek.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz