Hlavní obsah

Yvetta Kornová kvůli alkoholu i drogám přišla o děti. Dnes je zpět a snaží se znovu prosadit

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto.cz-zakoupená licence

Yvetta Kornová měla talentu na rozdávání. Jenže sláva si u ní udělala své. Začala pít, přidala ještě drogy. Později se však dostala z toho nejhoršího a dokonce si našla i životní lásku.

Článek

O talent neměl nikdo v rodině Kornových nouzi. Yvetta Kornová (61) se sice narodila až jako poslední ze čtyř dětí a dělil ji od nich velký věkový rozdíl, dokonale ale dokázala navázat na své slavné sourozence. Poprvé se před kamerou objevila v 11 letech ve snímku Přijela k nám pouť a už tehdy podala úchvatný výkon. A rázem se přidávaly další a další nabídky. Když zazářila v dramatu Karla Smyczka (72) Housata, studovala už konzervatoř.

„Vlastně jsem začala svého bratra nenávidět,“ přiznala Yvetta Kornová v roce 2006 v pořadu 13. komnata o svém slavnějším bratrovi Jiřím. „Najednou jsem měla pocit, že mi ubližuje. Ale on za to samozřejmě nemohl. Tak jsem dělala věci, které mi spíš škodily. Chodila jsem špinavá, nosila roztrhané kalhoty, abych mu dělala ostudu. Protože mi všichni říkali, že za to, kde jsem, vděčím jemu,“ svěřila se Kornová v pořadu, kde narovinu řekla, jak těžký život si prožila.

Potýkala se s šikanou

Tam ale měla díky slavnému bratrovi a ostatním sourozencům jen samé problémy. Každý ji totiž osočoval z toho, že bez nich by tam nebyla. Ze školy byla také načas vyloučena, protože v té době hrála ve filmech, což se se studiem neslučovalo. Nakonec se začala živit jako rekvizitářka, občas si také zahrála nějakou menší roličku. Jednoho dne ale přistihla při tom, že stále častěji sahala po láhvi s alkoholem.

A tím odstartovala léta závislosti a sebetrýznění. „Ten alkohol pro mě znamenal otupění, abych ten den nějak přežila,“ přiznala před lety. I přes to, že se stala na alkoholu závislou, se jí narodily tři děti. Nevhodný výběr partnera ji ale brzy přivedl až na samé dno. Jednoho dne totiž přinesl domů drogy, a tak je Yvetta také vyzkoušela. „Dobrovolně jsem si je nechala píchnout. Brala jsem je asi rok a půl,“ svěřila se ve svém vyprávění.

Přišla o své tři děti

Úřady jí nakonec kvůli tomu sebraly všechny potomky. „Nezachovala jsem se správně jako matka. Honzíkovi byl rok a půl, Tereze bylo asi pět a Kačence čtyři,“ vzpomíná. Podstoupila proto odvykací kúru, sama říká, že to byly právě děti, které ji držely nad vodou. Kdyby je neměla, možná už by nebyla mezi živými. Zatímco ohledně drog byla úspěšná, s pitím už to tak slavné nebylo. Čas od času si totiž opět přihnula a nedokázala zcela přestat. Když jí bylo 23 let, tak její bratr Jiří Korn odvezl do protialkoholní léčebny. Nakonec to byl režisér Tomáš Magnusek, který ji vytáhl z nejhoršího a zajistil jí práci.

Nedávno od něho opět dostala další roli v seriálu Společně sami, kde si zahrála bezdomovkyni. A i v jejím osobním životě se toho hodně změnilo. „Točilo se mi s ní skvěle. Na natáčení vždy přišla střízlivá a perfektně připravená,“ pochvaloval si ji Tomáš. „Když nemá práci a nudí se, pije. Když práci má, je v pořádku a bezvadná,“ řekl režisér před časem Blesku. Herečka si dokonce před nedávnou dobou vzala svého přítele, se kterým je již několik let. „Mám dlouholetý vztah. Plánujeme takovou bláznivou svatbu. Jen my dva a dva svědci. Říkali jsme si, že si je možná vybereme na ulici mezi bezdomovci. Říkala jsem vždycky, že podruhé se budu vdávat až v sedmdesáti. Ale asi to zkusím dřív,“ prozradila Yvetta Kornová.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Yvetta Kornová

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz