Hlavní obsah
Jídlo a pití

Vajíčková pomazánka s avokádem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Monika Randárová

Vajíčková pomazánka s avokádem

Avokádo nepatří zrovna mezi moje oblíbené suroviny ale v tomto receptu mi opravdu chutnalo.

Článek

Na tuto pomazánku potřebujeme:

▪️3 vejce

▪️1 avokádo

▪️1 lžíci polotučného tvarohu

▪️sůl

▪️pepř

▪️koriandr

▪️sezamové semínka

▪️chilli vločky na posypání

Vajíčka su uvaříme natvrdo. Vybereme žloutky a společně s nakrájeným oloupaným avokádem, tvarohem a kořením (můžeme přidat i citronovou šťávu), rozmixujeme nebo rozmačkáme vidličkou. Pak přidáme sezamové semínka (já dala bílé i černé) a bílky nakrájené na kostky. Vše promícháme a dáme na chlebík nebo toast. Já si jí vychutnala se skvělým proteinovým chlebem s mrkví ketodietczsk. Nakonec posypeme chilli vločkami a černým sezamem. Je to opravdu výborné.

Dobrou chuť.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám