Hlavní obsah
Umění a zábava

Samolepky se jmény dětí na autě jsou otřesný kýč. Přesto je někteří lidé mají rádi

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Petr Kutka

Ilustrační foto.

Jde o bezvýznamnost, ale samolepky dětí s jejich jmény na zadku auta jsou kýč jako bič. Jaké mají rodiče důvody za taková díla zaplatit a pak si s nimi zošklivit své vlastní auto? Tady jsou!

Článek

Rozverné, veselé a k popukání. Tak některé řidičky a zřejmě i také řidiči vidí tuto ozdobu. Ano, ono to ve skutečnosti takové je, když vám jsou třeba tři roky.

Využití samolepek v praxi jako pozitivum i negativum

Jestli chcete znát praktické využití samolepek dětí s jejich jmény na autě, tak tady je. Objevilo se ve vlákně na Redditu v diskuzi na toto téma. Jeden uživatel má o jejich smyslu jasno: „Nakládáš nákup, zabouchneš kufr, vidíš samolepku. No jo, Kubík. A mažeš ho vyzvednout do dětskýho koutku.“ A nebo jinam. Záleží na okolnostech.

Jiní diskutující už to tak prakticky nevidí. Podle nich může jména dětí zneužít třeba únosce k tomu, aby jej nalákal ve chvíli, kdy nebude rodič poblíž. Pokud někdo dítě oslovuje jménem a odkazuje se třeba na rodiče, že jej posílají, dítě ho může poslechnout. Portál Autoživě dokonce v souvislosti s možným únosem doporučuje tyto samolepky strhnout.

Jsem rodič, kdo je víc?

O přítomnosti dětí v autě může informovat decentní samolepka jednoduše nazvaná „dítě v autě“. Samolepky veselých obličejů se jmény mají jiný význam. Také informují, ale poměrně jiným způsobem. Tady jde spíše o chlubení. „To jsem ale dětem vybral(a) hezká jména“, nebo „Pozor mám děti, proto jedu, jak jedu“ a nebo dokonce „Moje reprodukční orgány zafungovaly“.

Láska k fontu Comic Sans

Legendární a mnohdy nenáviděný font Comic Sans na těchto samolepkách dominuje. Původně písmo pro dětské komiksy se jeden čas rozmohlo natolik, že bylo používáno i na zcela nepatřičných místech, třeba v jídelních lístcích. Dnes už se tolik nevyskytuje, ale na autech jej pořád můžeme vídat. Nevědomá láska k tomuto fontu se může projevit všelijak, třeba „legrační“ samolepkou.

„Až jednou budeš rodič, pochopíš“

Klasická obhajoba samolepek těmi, kteří je na automobilech mají, ale pardon, nepochopil jsem ani jako rodič. A jak vy, pochopili jste?

Anketa

Líbí se vám samolepky se jmény dětí na autech?
Jasně, jsou prima. Mám je na autě, nebo uvažuji o jejich nalepení.
3,9 %
Líbí se mi, ale na auto bych si je nedal(a).
2,6 %
Nevadí mi.
10,4 %
Jsou nevkusné. Na auto bych si je v životě nedal(a).
62,3 %
Je mi to jedno.
20,8 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 77 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz