Hlavní obsah
Rodina a děti

Jsem matka samoživitelka. Nemůžu si stěžovat, veškerou práci za mě udělá moje matka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Freepik/public domain

Jsem matka samoživitelka, ale vůbec se nemám špatně. Veškerou práci totiž za mě udělá moje matka a já mám čas na své koníčky. No, kdo by takový život nechtěl? Většina mých kamarádek mi jen závidí a já nechápu, co oni pořád nestíhají.

Článek

Před rokem jsem přivedla na svět svého syna Jakuba a vlastně vůbec nechápu, jak se to stalo. Krátkodobý románek se změnil v sex na jednu noc, ale najednou byl problém na světě. Bohužel jsem těhotenství zjistila až moc pozdě, abych to mohla vyřešit nějakým jiným způsobem. Ale to nevadí, moje matka mě vždy naplno podporovala a pamatuji si, jak mi řekla, že to společně zvládneme. A měla pravdu. Být matka není tak špatné.

Jsem matka samoživitelka

Jsem matka samoživitelka a vůbec mi to nevadí. Kde je otec dítěte, to vůbec nevím, protože jsme se scházeli jen na hotelu a na jeho jméno jsem se ani neptala. Když jsem porodila syna, bylo to fajn. Šest týdnu jsem s ním seděla doma a nemusela jsem nic dělat. Všichni kolem mě skákali a já si užívala klid a pohodu, kterou jsem měla. Dokonce jsem nemusela ani uklízet a vařit, což bylo úplně skvělé. Když jsem chtěla být zlá, byla jsem, protože všichni to ihned přisuzovali hormonům.

Jenže já jsem prostě neměla náladu koukat na ty protivný a falešný obličeje, které se nad synem nakrucovaly nad postýlkou. Nebavilo mě se pořád překonávat a přijímat návštěvy jen proto, že si to oni usmysleli. No ale postupem času mě péče o syna přestala bavit, přišlo mi nechutné ho převlékat, kojit a starat se. Mléko jsem mu přestala dávat za tři týdny, nepřebalovala jsem ho, až jsem se rozhodla, že ho nechám matce, ať se stará.

Veškerou práci za mě udělá moje matka

Šla jsem ven a zase jsem si začala užívat svého bezstarostného života. Měla jsem několik známostí a konečně jsem to byla já, ta svobodná dívka, která nemá žádné starosti. Bylo to skvělé. Moje matka se plnohodnotně starala a syna brala skoro za svého. Já jsem pobírala příspěvky, ze kterých jsem měla kapesné pro sebe. Moje matka mi nemohla nic říct, protože jsem stále byla jeho matka, ve společné domácnosti.

Navíc moc dobře věděla, že kdyby mi řekla jednoho špatného slova, syna bych jí okamžitě odebrala a už by ho nikdy neviděla. Vím, že mě hodně lidí odsoudí, ale nebyla to náhodou matka, která mi řekla, že vše zvládneme, ať si dítě nechám? Ano, byla, tak ať se teď stará a mně nekazí život. Stačí, že už jsem si ho jedním dítětem málem zkazila.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz