Hlavní obsah
Móda a trendy

Pepco: Zimní ráj holčiček, kluci ať zmrznou!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Mrazíky překvapily a rukavice pro syna zmizely. V Pepco to byl ráj holčiček, ale co chlapci? Přečtěte si o mé honbě za klučičími rukavicemi!

Článek

Ranní překvapení

V úterý ráno jsem vykoukla z okna a co nevidím – vše pokryté jemnou třpytivou jinovatkou. „Už? To snad ne!“ povzdechla jsem si. Ačkoliv, upřímně řečeno, ranní mrazíky v říjnu by mě opravdu překvapit neměly. Ale přiznám se, že mě zaskočily. A co teprve, když jsem zjistila, že nemohu najít ani jedny rukavice! Během letního úklidu jsem evidentně byla až příliš důkladná…

Kam jsem je jen mohla dát? Přemýšlím a hledám, ale bez úspěchu. Nezbývá mi nic jiného, než vyrazit do obchodu. A kam jinam bych měla zamířit než do Pepca, který je hned u baráku. Pohodlné pro ty, kteří mají tendenci ztrácet své „pořádné“ rukavice při každé (ne)možné příležitosti a hledají rychlou náhradu.

Výprava do Pepca

A tak začíná mé dobrodružství v Pepco, které, jak jsem se brzy dozvěděla, není připraveno na malé superhrdiny se zmrzlými prsty…

Do očí mi padlo kousek od vchodu množství rozkošných rukaviček – ale po bližším ohledání se ukázalo, že jsou jen a jen pro holčičky. Prošla jsem celý obchod (to tam je s kočárkem celkem umění, že matky?) a nemohla najít žádné klučičí.

Holčičí ráj, na kluky ale nemysleli?

Zeptala jsem se tedy prodavačky: „Kde máte prosím dětské rukavice?“ Prodavačka na mě koukala a pravila: „Tamdle!“ a ukázala na ty, které jsem obdivovala u vchodu. Nezmohla jsem se na nic jiného než „A pro kluky?“. Na to se mi dostalo nechápavé reakce. Koukala na mě jako kdyby říkala „A proč by kluci potřebovali rukavice?“

Kluci: malí superhrdinové?

Pozorovala jsem tu roztomilou kolekci holčičích rukavic a přemýšlela jsem, zda je možné, že by kluci měli nějaké zvláštní super schopnosti. Jsou snad jejich ruce odolné vůči zimě, mrazu a sněhu, a nemusí se obávat omrzlin? Jsou snad jejich prsty obdařeny magickou silou, která jim umožňuje zůstat teplými a ohebnými, i když termometr ukazuje mnoho stupňů pod nulou? Při pohledu na synovy stále trochu zmrzlé červenorůžové prstíky jsem o tom pochybovala.

S úsměvem jsem si představila mého syna, jak se ve svých superhrdinských rukavicích vydává na dobrodružství, která jsou pro běžné smrtelníky nepředstavitelná. Možná by dokonce mohl začít nový trend – rukavice by byly zbytečné a děti by se hrdě vydávaly ven jen s holýma rukama, připraveny čelit jakémukoliv počasí.

Ale realita byla o něco méně vzrušující. A tak jsem se smířila s tím, že pro svého malého superhrdinu podstoupím novou pátrací akci, tentokrát doma.

Výzva pro Pepco

Takže, milé Pepco, možná by nebylo od věci zvážit, že i kluci potřebují rukavice. A možná, jen možná, by nebylo špatné nabídnout něco, co je určeno speciálně pro ně. Nebo jsme snad přehlédla oznámení, které říká, že kluci mají super schopnosti, o kterých zbytek světa neví Tato záhada zůstává nevyřešená. Taky bych mohla zvážit pořídit ty šedivé pletené s Minnie. Ladily by s kočárkem a synovy by šly hezky k pleti! Nebo radši ne, (nejen) můj přítel by vznést otázky ohledně mého zdravého úsudku.

Podle webu Pepca je ve středu jejich zájmu vždy zákazník. Až na malé kluky, co potřebují rukavice – ti jsou asi z jiného vesmíru!

A kdo ví, možná jednoho dne budou mít kluci svou vlastní kolekci rukavic, které jsou stejně super jako oni sami.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz