Hlavní obsah
Rodina a děti

Ano, máme právo si stěžovat!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels.com

Proč by matky nemohly mít právo si postěžovat na to, že jsou unavené a vyčerpané? Jedou nonstop, bez nároku na dovolenou a sebemenší oddych..

Článek

Po přečtení článku na téma, že matky mají nárok na to si stěžovat na své děti, a hlavně po přečtení negativních komentářů pod ním, jsem se rozhodla reagovat…

Možná to pisatelka jen špatně podala. Já jsem taky matka, mám tři syny (9 let, 3 a 2 roky) a taky si stěžuji. Taky jsem unavená jako prase, frustrovaná a nevyspalá, ale rozhodně to není to, na co si stěžuji. S tím jsem totiž před tím, než jsem si ty děti udělala, počítala.

Věděla jsem, že se pár let nevyspím, že se o ně budu 24/7 starat, krmit, oblíkat, přebalovat, běhat za nimi, aby se jim něco nestalo, všechno je učit a postupně z nich vychovat soběstačné jedince.

Jenže! Ony ty děti taky brutálně zlobí. U nás, když se všichni tři chlapečci rozjedou, tak mám chuť si to hodit! A nebo alespoň utéct někam na konec světa.

Ale to nemůžu, mám přeci tři děti a musím se postarat a vychovat.

Odpočinout si taky nemůžu, musím se přeci postarat.

Tak si alespoň stěžuju, to je takový jediný ventil, co my matky z tý nepřetržitý, nikdy nekončící šichty máme.

Jasně, věděla jsem, že děti zlobí, že občas pláčou, řvou a vztekají se…

Ale co mi nikdy nikdo neřekl, a na co jsem rozhodně připravená nebyla, je to, že ty děti a především v batolecím věku, jen a pouze zlobí. Nic jiného nedělají. Tedy alespoň ty moje.

A to je to, na co já si stěžuji.

Nejvíc mi vadí, že veškerý jídlo, co jim dám, vyhodím. Dají pár lžic do pusy, a zbytek všude rozpatlaj a rozhážou. Třičtvrtě jídla tak končí v koši. A to mě při dnešních cenách potravin a při výše rodičovského příspěvku fakt šíleně štve.

Nebo to věčný vztekání se kvůli všemu a ničemu, to mi taky leze na mozek. Člověk kdyby se stavěl na hlavu, tak je stejně všechno špatně. Nebo bitky o hračky, to mě taky deptá. Celej den si jí nikdo nevšimne, ale jak ji vezme do ruky jeden, tak ji musí mít okamžitě i ten druhej.

Nebo u nás jediný hraní, co je baví, je kroužit po celým bytě, běhat, dupat, třískat dveřma a u toho z plna hrdla řvát jak paviáni. A to je vzhledem k tomu, že bydlíme v pronajatém bytě v bytovce plné lidí, kde je slyšet každej prd, taky šílenost. Člověk za nimi celej den běhá a říká pššš, nechte toho(bez reakcí) a odevzdaně čeká, kdy uslyší zvonek, až nám přijde někdo vynadat.

A když mi po celým dni konečně usnou, tak je i přesto, než si jdu lehnout, zkontroluji, přikryju a políbím. Protože je miluju, jsou to moje děti.

Ale ještě předtím si s mužem stejně postěžujem a řekneme si, že to bylo zase úplně šílený.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Reakce na článek

  • Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

    Související témata:

    Sdílejte s lidmi své příběhy

    Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

    Doporučované

    Načítám