Hlavní obsah
Krása a fitness

Orgasmy v posilovnĕ

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Sanem

Ráda chodím již několik let do posilovny, nikdy jsem tam neviděla nic zvláštního, ale tohle? Vše popíšu níže…

Článek

Již od 17ti let chodím do posilovny (samozřejmě s přestávkami, nejsem žádná bikiny fitness ani nic podobného), takže mám dost zkušeností, jací lidé tam chodí a jak to tam běží. Vždy mě to tam strašně bavilo, byla jsem posedlá svou postavou, dodržovala stravu atd.

Nikdy jsem ale nezaznamenala nic zvláštního, je jasné, že lidi jsou různí, někdo cvičí předpisově, na někom jde poznat, že je začátečník a moc mu to nejde, cviky nedělá tak, jak má a podobně.

Co mě ale v dnešní době neskutečně štve (mám srovnání za ty roky), jsou ty mladé holky (starší to nedělají), které v podstatě moc necvičí, fotí se na strojích v pauze mezi „cvičením“ nebo se zapomenou a dlouho si píšou s kamarády na sociálních sítí, sledují videa, a to vše právě na těch strojích. Do posilovny se chodí přeci cvičit a ne se fotit, zdržovat a zabírat tak prostor pro ostatní, ach jo!!! Toto před x lety bohužel nebylo, ale jako ano, ženské i chlapi si tam občas povídali, to bylo celkem normální, ale nikomu nezabírali místo na strojích. Asi se nedá nic dělat, je to jiná doba.

Ale teď napíšu jednu svoji zkušenost. Jednou si tak jdu do posilovny, navštěvuji pouze ženskou část v ní, a uslyšela jsem pravidelné vzdychání, tak mě hned napadlo, co to asi bude…cestou mě napadaly různé myšlenky.

Přijdu dovnitř a vidím starší ženu, jak cvičí na jednom stroji a při kontrakcích pravidelně dost hlasitě vzdychá (podotýkám, že neměla sluchátka, tak se musela slyšet), vypadalo to, jako kdyby při každé kontrakci zažívala opakované orgasmy. Ženské v posilovně se na ni dívaly, ale nikoho si nevšímala. Toto jsem ještě za ty roky nezažila. No, co vám budu povídat, bylo mi i za ní trapně, ale asi  si to nedokázala odpustit a byl to prostě její styl cvičení….takovéto „vzdychání“ jsem zažila jen u chlapů (ti ale hekali z námahy), u žen nikdy. Od té doby jsem ji tam už nikdy neviděla.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám