Hlavní obsah
Krása a fitness

Jak zákonitě zhubnout

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: https://freepik.com

Vyzkoušela jsem opravdu už hodně diet a způsobů, jak nejlépe zhubnout, ale toto mi konečně zabralo…

Článek

Již před porodem jsem se snažila neustále hubnout, nebyla jsem se svojí váhou úplně spokojená a necítila se ve svém těle dobře. Bohužel jsem nebyla v hubnutí konzistentní a neustále se vracela na začátek. Po porodu jsem měla dalších pár kilo navíc, takže to bylo ještě horší. Nikdy jsem se moc nepřejídala, neměla moc ráda sladkosti, jedla zdravě, 2× týdně jsem chodila do posilovny, cvičila i doma dle videí na internetu… váhu jsem měla pořád stejnou, prostě se mi zastavila a nechtěla jít ani za nic dolů. Nechápala jsem to a říkala si, že to moje tělo je snad prokleté.

Nechtěla jsem jít za výživovou poradkyní a dávat tak zbytečně peníze navíc, za ty peníze bych si mohla naopak kupovat kvalitnější a zdravější jídla, váha musí jít přeci nějak dolů… toto jsem měla neustále v hlavě.

Jednou mě kamarádka namotivovala na to, jak zhubla ona sama, měla totiž několik let ten stejný problém. Zdůraznila mi zásadní vzorec v hubnutí, a to, že hubnutí = výdej musí být větší než příjem. Vlastnila jsem chytré hodinky, takže jsem o mém výdeji měla informaci. Musela jsem tedy vyřešit příjem jídla. Kamarádka mě namotivovala k tomu, abych si jídlo vážila a zaznamenávala do aplikace, kde budu mít přehled o příjmu a výdeji z chytrých hodinek. Jelikož mám sedavé zaměstnání, kvůli výdeji jsem chodila asi 2× týdně do posilovny a zbývající dny jsem absolvovala delší procházky nebo cvičila na virtuální realitě, která je pro mě hodně zábavná.

Je důležité si prostě najít něco, co vás baví a dlouhodobě u toho zůstanete.

Tak jsem začala po x letech konečně hubnout! Vím, zapisování příjmu do aplikace není asi nic záživného, ale je to zaručená metoda, jak mít přehled o svém příjmu (naučíte se tím i složení potravin, zjistíte, kolik má konkrétní jídlo přibližně kalorií atd.). Dřív mě nenapadlo, že třeba malá hrst oříšků, lžíce tatarské omáčky, bílé pečivo neprospívající střevům, malý smažený řízek, kousek čokolády apod. v sobě ukrývá tolik kalorií! A o tom to je, neměla jsem prostě přehled o příjmu… nyní jím tři jídla denně, nejím zbytečnosti mezi jídly, takže to zaznamenávání příjmu není zas tak složité, jde si na to zvyknout.

Člověk pro to prostě musí něco udělat, když chce zaručeně zhubnout a cítit se ve svém těle konečně dobře.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám