Hlavní obsah
Rodina a děti

Muži dvě věci najednou nezvládají: Když jsem hlídal syna, natankoval jsem špatné palivo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay/public domain

Příběh otce, který se jednoho dne rozhodl hlídat syna, aby ulevil své ženě. Dítě sice přežilo, ale tatínkovi málem praskly nervy. No je vidět, že my muži dvě věci najednou opravdu nezvládáme.

Článek

Rozhodl jsem se, že pomůžu své ženě, aby si trochu odpočinula. Protože je nemocná a vždy práce kolem rodiny zastává sama, řekl jsem si, že si musí dopřát oddych. Na Vánoce jsem jí proto zakoupil poukaz na masáž, kterou se rozhodla co nejdříve využít. Byla spokojená a já jsem měl radost, že mohu pro svou drahou udělat dobrý skutek. Vždyť také o Vánocích se dělají dobré skutky a máme dělat radost těm, kteří si to zaslouží. Tak se objednala a vyrazila. Já jsem si s naším synem také udělal pěkný den a vyrazili jsme na výlet do ZOO.

Den byl opravdu skvělý

Ženu jsem odvezl na masáž a s tříletým synkem jsme vyrazili do ZOO. Celý den obdivoval zvířátka, byl nadšený, sluníčko svítilo a myslím, že jsme oba byli spokojení. Jenže po cestě domů na mě vykoukla kontrolka nafty a já jsem si řekl, že se ještě po cestě zastavím na čerpací stanici, kde natankuju, aby bylo auto připraveno na druhý den. Přeci každý umí tankovat a není to žádný problém. Výborně, tak jedeme. Když jsem dojel k čerpací stanici, synkovi jsem půjčil telefon, aby se zabavil.

Vyběhl jsem z auta, vzal tankovací pistoli do ruky a odpovídal jsem synkovi na jeho neustále se opakující dotazy, které jsem slyšel již několikrát za den. Ale protože máme pánskou jízdu, tak si to musíme užívat se vším všudy a neřešit detaily. Tankuji, odpovídám synkovi a najednou si to uvědomím. Je to pěkný průšvih, já jsem do dieselu natankoval benzín. A sakra, teď tedy nevím, co budu dělat. Já chytrák ještě natankoval zcela plnou nádrž. No domů volat nemohu a na stanici mi nikdo nepomůže. Tak jsem volal kamarádovi automechanikovi, který mi samozřejmě řekl, že jsem pěkný… jeho slova zde raději citovat nebudu. Ano, to opravdu jsem. Takže volám servis, manželce to přeci říct nemůžu.

Servisáci mě naštěstí zachránili

Dítě, které vám řve v autě, to opravdu nechcete zažít. Ale na syna to už bylo dlouhé a my jsme čekali, než nám dorazí servis, který mi s tímto malérem pomůže. Dobře, dalších 30 minut, které musím zvládnout a synovi vysvětlit, že přijedou hodní pánové, kteří nám pomohou. Do toho mi volá manželka, kde jsme, že na nás čeká před salonem. A sakra, já jsem měl vyzvednout ještě svou ženu, tak to je dvojnásobný malér. Řekl jsem jí, že jsme si zašli ještě do cukrárny na dortík. Nemohu přeci říct, že neumím tankovat jen proto, že na mě mluvil náš syn.

Přijel servis, nádrž vypumpoval, vyčistil a další 3000 korun hned letěly z peněženky ven. Dobře, takže natankujeme znovu a snad pojedeme domů. V ten moment jsem zažil největší trapas svého života. Přišla ke mně obsluha čerpací stanice, moc milý muž, který mi nabídl, že mi raději dotankuje nádrž. Dobře, dal jsem mu padesát korun a hned bylo po starosti. Šel jsem zaplatit, synovi jsem koupil čokoládové vajíčko za odměnu a hurá jedeme domů. Tam na nás čekala žena, nic netušící a já jsem se jen modlil, aby ze syna nevypadly nějaké dětské detaily, které by si mohla vyložit bůh ví jak. Naštěstí byl syn zážitkem natolik unavený, že padl do postele a spal.

Na to nikdy nezapomenu

Své ženě jsem samozřejmě o tom zážitku raději neřekl, protože by se mi smála. Chlap, který má jedno odpoledne na starost svého vlastního syna a nedokáže ani natankovat plnou nádrž. Každopádně pokud pominu, jaký trapas se mi přihodil, musím konstatovat, že jeden celý den otce a syna je k nezaplacení. A proč to píšu sem? Abych vám třeba zlepšil náladu a poukázal na to, že my muži ty naše protějšky opravdu potřebujeme. Myslím, že bez nich bychom byli ztracení a nechápu, jak mohou vše zvládat tak bravurně.

Zdroje: článek je zpracován na základě vlastní zkušenosti

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz