Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Byla jsem v nemocnici jen pár dní. Přítel se mezitím oženil s jinou, vypráví Klára (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Klára si myslela, že má vedle sebe muže svých snů. Jenže to nebyla tak docela pravda. A tak, když musela na pár dní do nemocnice, čekalo ji kruté prozření.

Článek

Řekněme si narovinu, že s Adamem to vždycky bylo tak trochu složitější. Byl svůj, občas málo mluvil, někdy mě zas tlačil do toho, abych byla taková, jakou mě chce on. Byl to snad důvod, proč mě nakonec vyměnil? Na to jsem hledala odpověď dlouho.

Smála jsem se a nevěřila

Já jsem si totiž nikdy nevšimla, že by měl další ženu, natož, aby s ní byl ve vztahu tak daleko, že dojdou k oltáři. Jak se to vlastně stalo, je mi dodnes záhadou. Když jsem ležela v nemocnici a čekala na to, zda mi přinese něco dobrého k jídlu nebo mě přijde jen rozveselit, přišel mi oznámit, že se oženil.

Musím přiznat, že jsem se chvíli smála, protože jsem si myslela, že je to vtip. Koho by vlastně napadlo, že něco takového může být pravda?

Zamiloval se do nadřízené

„Miluju jí, a s tebou je ten život zkrátka moc složitej,“ řekl mi v nemocnici. Byli jsme spolu tehdy osm let. Doufala jsem, že ten prstýnek dostanu právě já. Později jsem vypátrala, že šlo o jeho nadřízenou v práci. Krásná žena, která měla na první pohled luxus na každém centimetru svého těla a vyzařovalo z ní sebevědomí.

Možná to bylo tím důvodem, že já jsem byla jen obyčejná prodavačka v obchodě a ona je zkrátka reklamou na úspěch. Že jsem si ale nikdy nevšimla, že můj partner vede dvojí život, to budu mít do smrti v živé paměti. Myslela jsem, že mám doma někoho, kdo jen často létá na služební cesty… A vrtá mi hlavou, zda ona věděla, že má mě. Neměla bych jí to přeci jen říct?

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Klárou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz