Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Dali jsme si s partnerem krátkou pauzu. Mezitím si užil jinde a slečna je teď těhotná

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Adéla (30) si chtěla od Radka (32) jen trochu odpočinout. Nedávno spolu začali bydlet a všechno bylo jinak. Hádali se kvůli domácnosti, úklidu. To, co přijde potom, jí nenapadlo ani v těch nejhorších snech.

Článek

Rozešli jsme se na dva měsíce. Předtím jsme spolu byli šest let, ale vlastně jsme spolu nikdy nebydleli. Radek totiž často létal pracovně do zahraničí, měl rád své pohodlí. Nevadilo mi to, ještě před rokem jsem si dodělávala druhou vysokou školu a klid na učení mi svědčil. Nikam jsem nespěchala.

Nezvládali jsme domácnost

Když jsme se sestěhovali, náš vztah začal být diametrálně jiný. Hádali jsme se, kdo umyje nádobí, kdo zaplatí nákup, kdo koupí prací prášek. Jako bychom spolu snad nebyli ani schopni žít. Bylo to najednou tak jiné.

Oba jsme velmi pracovně vytížení, takže prostě přijdeme domů a chceme svůj klid. Každý z nás má svůj rituál, způsob stravování, uklízení. Překvapilo mě, že se po šesti letech neshodneme, a když už to gradovalo do extrémů, šli jsme prostě od sebe, nebylo zbytí. Řekli jsme si, že si dáme krátkou pauzu. Radek měl ještě volný svůj malý byt, který do té doby nepronajal, tak se tam na nějaký čas vrátil a já zůstala v tom, co jsme si společně pronajali.

Co mám dělat?

Už ani nevím, jak jsem se dali zpátky dohromady, ale asi po dvou měsících jsme zašli na nějaké to romantické randíčko, slovo dalo slovo, byl sex, úžasné. Rychle jsme se stěhovali zpátky a byli přesvědčení, že teď už nás nic nerozdělí.

Jenže za další měsíc přišel Radek s tím, že během našeho odloučení si s někým jednorázově užil. To bych překousla, byli jsme od sebe. Jenže slečna je těhotná a o potratu nechce ani slyšet. Radek s ní prý být nechce, ale zase se nechce chovat jako zbabělec. A já teď nevím, jak na to mám reagovat! Budeme jí platit alimenty? Bude za ní chodit si dítě "půjčovat"? Budou chtít být jednou rodina? Zvládneme to my? Mám zdrhnout? Mám pocit, že mi praskne hlava, tolik otázek…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz