Hlavní obsah

Kamarádka zorganizovala na mé svatbě únos nevěsty. Stala se z toho noc hrůzy

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Na vdávání se těšila Nina (23) jako na smilování, však do toho s Radimem (31) také praštili jen po půl roce vztahu. Jenže kamarádka Laura (21) se rozhodla, že své kamarádce udělá překvapení - které se nakonec moc nepovedlo.

Článek

Kamarádka naplánovala na moji svatbu únos nevěsty. Od začátku jsem jí říkala, že nic takového nechci, ať mě s tím hlavně neotravuje! Nechtěla jsem rozbíjet talíře, chodit dokola kolem židlí a hrát divné hry, nechtěla jsem romantické proslovy. Chtěla jsem jenom zažít fajn večer s přáteli a rodinou, na který budeme dlouho vzpomínat. Ale moji přátelé si nedali říct.

Nerespektovala mé přání

A tak Laura v jednu chvíli využila situace, nalákala mě do auta s vysvětlením, že došlo pivo a musíme pro něj dojet, slavili jsme totiž jen na pronajaté zahradě, a ujela se mnou neznámo kam. „To je únos nevěsty, kamarádko!“ smála se. Zatrnulo mi. „Lauro, neblázni, víš vůbec kam jedeš?“ prosila jsem ji, ale ona se smála jako pomatená a přišlo jí to zřejmě jako fajn zábava.

Já bych bývala raději trávila čas s přáteli i rodinou. Jenže Laura opravdu nevěděla, kam jede, a když asi po 20 minutách mého hysterického výstupu zastavila, přiznala, že neví, kde je. To by nebyl takový problém, kdyby si vzala s sebou telefon, nebo auto s navigací. Neměly jsme ani jedno.

Nikdo mě nehledal…

A tak bylo vcelku naivní si myslet, že nás někdo bude hledat. Byly jsme už příliš daleko. Chvíli jsme čekaly, jestli pojede kolem nějaké auto, ale už byl večer, a zdálo se, že jsme úplně ztracené. Tak jsme se vydaly autem hledat cestu zpátky, ale ztratily jsme se ještě víc. Nikdy jsem takhle nenadávala, brečela jsem, vyčítala jí, že mi zkazila svatbu, místo toho, abych se užívala s ostatními, slavila, tak trčím tady a hledám cestu domů.

Nakonec jsme musely přespat v autě, bály jsme se obě. Nechtěly jsme už hledat žádný dům, odkud bychom zavolaly ani benzinku, měla jsem strach, že se ztratíme ještě víc. Ze svatebního dne se tak stala noc hrůzy uprostřed lesů v autě s mojí kamarádkou. A to ani nemluvím o tom, že moje máma brzy zavolala policii, protože mě nemohli najít na svatbě a ani v noci jsem se nevrátila. Kdo si toho však vůbec nevšimnul, byl můj nový manžel. A tak vlastně brzy došlo na rozvod, protože se ukázalo, že je to pěkný sobec… Kdyby nebylo toho únosu, nic z toho by se nestalo!

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Ninou C., Kladno

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz