Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manželství naruby: Po patnácti letech jsem zjistila, že manžel je bisexuál

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pam Simon, zdroj: Pixabay

„Jsem ráda, že svět více přijímá lidi, kteří jsou gayové, lesby nebo trans. Ale když vám tito lidé ublíží v manželství, nastává skutečná nerovnováha,“ říká kamarádka Eva (ilustrační foto).

Evin manžel byl ideálním mužem, starostlivým tátou i skvělým přítelem do nepohody. Nikdo netušil, že pod pokličkou tajil svou homosexualitu. Tajemství se provalilo až poté, co se od něj nakazila pohlavní nemocí. Řekl jí, že není gay, ale bisexuál.

Článek

Kamarádku Evu znám od dětství, od páté třídy. Prožily jsme spolu snad všechno, základní školu i gymnázium, první diskotéky, rozchody a zlomené srdce i radostné a smutné dny v našich rodinách. Nakonec i to, jak se její manželství rozpadlo, když zjistila, že její manžel je bisexuál.

Pro kamarádku Evu to byl po 15 letech manželství šok. Svůj příběh plný zranění, zmatku a zrady se rozhodla vyprávět a sdílet v následujících řádcích tohoto článku.

Gynekolog: Musíte si promluvit s manželem

Myslela jsem si, že jsem nastydlá. Jsem k nastydnutí náchylnější, ale tentokrát to bylo mnohem bolestivější než obvykle, tak jsem šla ke svému gynekologovi. Po prohlídce se na mě podíval a řekl mi: „Víte co je to genitální herpes?“ Koukala jsem na něj jak na blázna. Zeptal se mě, jestli jsem v posledních dnech souložila s někým jiným než s manželem. Když jsem mu odpověděla, že nespím s nikým jiným než s manželem, řekl jen: „Musíte si promluvit se svým manželem.“

Věřila jsem, že můj manžel v žádném případě nespí s žádnou jinou ženou. Vůbec mi to k němu nesedělo, že on by si mohl užívat sex s jinou ženou. To není možné, říkala jsem si. Znovu jsem o tom přemýšlela až o pár dní později, zrovna když děti chtěly peníze na školní výlet. Neměla jsem u sebe žádné peníze v hotovosti, tak mě napadlo podívat se do pracovní cestovní brašny manžela. Sáhla jsem do první kapsy, kde měl peněženku. Se zděšením jsem vytáhla kondom a balení lubrikačního gelu. Mé tělo polil mrazivý šok. Manželství se mi v té chvíli obrátilo naruby.

Manžel u svíčkové o své sexualitě k mužům

Nedalo mi to, a tak jsem se ho šla zeptat: „Máš sex s někým jiným?“ Byl zrovna u plotny a vařil svíčkovou omáčku – od té doby nemohu svíčkovou ani vidět. Vypnul sporák, postavil se zády ke kuchyňské lince a spustil: „Ano, mám.“ Řekl mi, že nespí se ženami, že spí jen s muži, že to dělá od doby, ještě než jsme se poznali, a že to nic neznamená.

Ta slova mám na paměti ještě dnes. Mé štěstí se v ten okamžik rozpadlo. Nebyla to jen nevěra, co mě šokovalo – byl to podvod, lhal celé naše manželství. Uvědomila jsem si, že vůbec neznám muže, se kterým jsem sdílela svůj život více než 16 let.

Byli jsme manželé 15 let a byla jsem přesvědčena, že jsem si vybrala toho nejlepšího chlapa pod sluncem. Spousta našich přátel říkala, že jsme pár, ke kterému vzhlíží. Ano, je to tak, každý víkend jsme dělali všechno spolu. V pátek po práci nechodil do hospody, nevymetal bary – hned jak přišel domů, uvařil večeři. Říkával, že od pátku, kdy skončil v práci, až do pondělního rána, je jen pro svou rodinu.

Zůstali jsme spolu v manželství dalších několik měsíců. Navštěvovala jsem vztahového poradce, chtěla jsem pochopit, proč to dělá. Kladla jsem si spoustu otázek – kdybych se mohla vrátit v čase, řekla bych si, s tímhle vztahem končím.

Ale proč mi to neřekl již tehdy, než si mě vzal za ženu? Řekl by mi tehdy, že má sex s až třemi různými muži týdně a chodí do gay saun? Každá normální žena by se na něj po tomto zjištění vykašlala.

Otevřela jsem oči, vzpamatovala se a řekla jsem si: Máme vlastní firmu, skoro celý týden je mimo kancelář, je jako svobodný pták - nikdo ho nekontroluje. Jezdí si po celém Česku na služební cesty.

Začala jsem vidět spoustu věcí v jiném světle. Kdykoli jsme měli doma návštěvu, vzal všechny děti dolů na zahradu, místo aby se věnoval návštěvě, díky čemuž ho moje kamarádky zbožňovaly. S odstupem času přiznal, že důvodem proč odcházel ze společnosti návštěv, bylo to, že se bál odhalení své bisexuální orientace. Některé ženy to prý na muži vycítí.

Manželovi jsem nabídla anální sex

Nejdříve jsem se nabídla, že pro něj udělám cokoliv, aby byl spokojený. Dokonce jsem mu nabídla i anální sex. Tento návrh odmítl, s tím, že to se mnou takhle nechce dělat. Dodal, že náš sex je úžasný a nechtěl ho zničit análním sexem. Řekl, že si chce anální sex užívat s lidmi, kterých si neváží. Nakonec mi doslova řekl: „Nejsem gay. Jsem jen bisexuál a spím jen s jinými muži. Tebe miluji.“

Necelý rok jsem se to snažila pochopit. Dělala jsem to pro nás, pro děti. Řekla jsem mu, odpustím ti jen jednou. Druhou šanci nedostaneš. Nedlouho poté se mi svěřil, že měl opět sex s mužem. To byl okamžik konce.

Byl to můj nejlepší přítel, moje spřízněná duše. Ztratila jsem manžela, ztratila jsem budoucnost, ztratila jsem minulost. Už jsem ani nemohla mít vystavené rodinné fotky, protože jsem začala pochybovat o šťastných chvílích na těch fotkách.

Reakce přátel na manželovu bisexualitu

Spousta našich přátel nevěděla, koho podpoří. Někteří lidé, o kterých jsem si myslela, že jsou opravdu dobří přátelé, říkali pitomé věci jako: „Nemůžeš mu dovolit, aby měl trochu potěšení stranou?“ Jiní říkali: „Musela jsi přece vědět, že je gay.“ Další zase říkali: „Udržet to tajemství pro něj muselo být opravdu těžké.“ Oni prostě nechápali, že mě podvedl, lhal mi celé naše manželství…

Byla jsem opravdu hrdá na to, jak naše děti reagovaly. Můj syn, řekl: „Tati, mám tě rád pořád, ale lhal jsi celé naší rodině. To ti nikdy nemohu odpustit. Lhal jsi mé mámě už více než 15 let, podváděl ji a zlomil jí srdce. My teď musíme se sestrou přemýšlet nad tím, co vůbec byla pravda.“ Pamatuji si, jak jsem si říkala: „Kdo to je? Kdo to mluví za mého syna, co je to za dospělou osobu, která mi mluví z duše?“ Můj syn právě dospěl.

Moje dcera byla skutečně nadšená, když se manžel odstěhoval z našeho domu. Řekla jen: „Sekne ti to tati - gayové se tak dobře oblékají.“

Snažila jsem se, aby komunikace mezi námi byla na přátelské úrovni. Chtěla jsem, aby naše děti cítily, že jsou stále součástí rodiny, i když je rozdělena na dvou místech. Řekla jsem jim, že jejich otec je stále dobrý člověk, i když udělal nějaké špatné věci. Ale zničil si vztahy s oběma kvůli tomu, jak se zachoval. Zejména moje dcera je na něj naštvaná. Ptala jsem se jí, proč se na něj tak hněvá. Odpověděla: „Nemáš ponětí o míře mého hněvu. Vede tak hluboko a je tak horký, že kdybych ho vypustila, spálil by na zahradě trávník i s pergolou.“

Ex-manžel si našel mladého muže

Ex-manžel velmi rychle navázal další vztah. Našel si mladého muže, kterého sbalil v centru Prahy v nějaké gay sauně, kam chodil. Tak nějak jsem cítila, že můj ex-manžel svou sexualitu chce posunout dál, takže když skončilo naše manželství, začal s mladším mužem chodit.

Věděla jsem o něm vše, protože děti k němu chodily několikrát týdně a neustále se o něm zmiňovaly. Řekla jsem ex-manželovi: „Pokud k tobě budou chodit na návštěvu naše děti, tak chci tvého přítele poznat.“ Poznala jsem a mohu říct, že je to fajn muž, má čistou a hodnou duši. Rozešli se po půl roce, protože se k němu můj ex-manžel ošklivě zachoval.

Život s bisexuálem byl jeden velký podvod

Jsem ráda, že svět více přijímá lidi, kteří jsou gayové, lesby nebo trans. Ale když vám tito lidé ublíží v manželství, nastává skutečná nerovnováha - což z mého pohledu není fér. Neexistuje žádná omluva toho, jak zničující je zjistit, že život prožitý s manželem v minulosti byl jen jeden velký podvod a lež.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz