Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky (den 7.): Vypustit páru je někdy potřeba

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

I když někoho moc miluješ, občas si i od něj potřebuješ na chvíli odpočinout.

Článek

Milý deníčku,

ani dnešní noc nebyla klidná. Syna zoubky opět trápily, a tak jsme toho moc nenaspali, za to jsem asi tak milionkrát (takže zhruba 10×) kojila a chovala. Kolem půl šesté už jsem to nevydržela a vyčerpáním jsem se rozbrečela.

Ovšem ráno bylo kupodivu fajn, a to jen díky mému muži, který byl i přes nevyspání pozitivně naladěn a pořád se usmíval. To mám ráda, to mou energii dobíjí.

Rozhodli jsme se trochu si oddychnout a po několika měsících jsme dali syna na hlídání k babičce a dědovi. Na celé dvě hodiny! Možná tomu nebudeš věřit, ale i když někoho moc miluješ, občas si i od něj potřebuješ na chvíli odpočinout.

S mužem jsme tedy strávili dvě hodiny jen spolu. Sice jsme čas využili k nákupu, ale i tak jsme se po dlouhé době drželi za ruce, povídali si a chvílemi taky mlčeli a užívali si ten klid.

Milý deníčku, nebudu ti lhát, moc se mi vracet nechtělo. Zvládla bych odpočívat ještě o dvě hoďky déle. Nicméně když jsme si pro syna přišli a viděli, jak se směje a celý nadšený vyhazuje psí granule z misek a dělá doma babičce nepořádek, už nám bylo zase do smíchu.

Nakonec to byl hezký den. Teď mi prosím drž palce, ať je noc klidná a konečně se zase všichni tři vyspíme.

Dobrou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz