Hlavní obsah
Cestování

Chtěla jsem ušetřit na dovolené a jela do kempu. To, co jsem zažila, nikdy nezapomenu, říká Iva (44)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Říká se, že změna je život. Ale někdy taková změna nemusí být vůbec dobrá. A to se potvrdilo v případě mojí letní dovolené. Tohle už nikdy neudělám a raději si připlatím za luxus.

Článek

Vždycky jsem měla ráda jednoduchý život, a proto jsem se při plánování letní dovolené rozhodla, že místo dražšího pobytu u moře zkusím něco méně nákladného. Volba padla na kempování v malebném koutu naší země, kde jsem si pronajala malou chatku na okraji lesa, těsně vedle řeky. Zážitek neskutečný a ta touha po klidu byla prostě silnější než já.

Chtěla jsem ušetřit na dovolené a jela do kempu

Chatka byla útulná a obklopená nádhernou přírodou. Den co den jsem vyrážela na túry lesními stezkami a užívala si klidu, který moderní život tak často postrádá. Pobyt v kempu byl přesně to, co jsem potřebovala, aby si moje mysl odpočinula od každodenního shonu. Strávila jsem tam krásných šest dní, a všechno bylo naprosto idylické. Nejlepší ze všeho bylo večerní koupání v řece a pikniky, které jsme s lidmi, kteří zde byli také ubytovaní, pořádali.

Poslední den mé dovolené začal jako každý jiný, ale brzy se změnil v noční můru. Když jsem se vrátila ze své poslední túry, uviděla jsem otevřené dveře mojí chatky. V srdci jsem cítila tíseň, ale nejprve jsem si myslela, že jsem možná zapomněla zamknout dveře nebo že majitel areálu donesl toaletní papír. Když jsem však vešla dovnitř, čekal na mě šokující pohled. Moje věci byly rozházené po celé chatce, některé dokonce chyběly. V koutě místnosti jsem zaslechla skřípání a shledala jsem se tváří v tvář s několika krysami, které se bezstarostně proháněly mým dočasným domovem. Byla jsem naprosto znechucená a utekla jsem pryč. Doklady jsem měla naštěstí u sebe, ale chyběla mi kosmetika, spodní prádlo a náramek.

To, co jsem zažila, nikdy nezapomenu

Jakoby toho nebylo dost, tu předchozí noc začalo pršet a chatka, která se do té doby zdála být skvělým domovem, najednou začala prozrazovat své velké nedostatky. Voda začala prosakovat střechou a kapky deště zanechávaly mokré skvrny na podlaze i na mých věcech. Vše, co jsem měla v chatce, bylo rychle promočené. Když jsem kontaktovala správce kempu s žádostí o jinou chatku, mou žádost odmítl s tím, že jsou plně obsazení. No dobře, snad už pršet nebude.

Tato zkušenost mi dala ponaučení o tom, že i v nejkrásnějším a nejpoklidnějším prostředí se může stát něco, co skutečně vyrazí dech. I když jsem chtěla na dovolené ušetřit, nakonec jsem si odnesla ponaučení, které bylo mnohem cennější než jakákoliv ušetřená koruna. Příště si raději připlatím za lepší služby a pojedu k moři. To bude nejlepší.

Zdroje: autorský text a příběh Ivy

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Reakce na článek

  • Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

    Sdílejte s lidmi své příběhy

    Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz