Hlavní obsah

Tohle lehátko je moje. Neznáma žena mi shodila ručník na zem a řekla, že jsem tam byla dlouho

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Mišlušle

Nechápu, proč někteří lidé neumí respektovat druhé. A jakým právem berou do ruky cizí věci? Vždyť to se nedělá a není to slušné.

Článek

Po dlouhých měsících neustálé práce bez odpočinku jsem se rozhodla vyrazit na dovolenou do oblíbených termálních lázní. Potřebovala jsem si odpočinout, nabrat novou životní energii a zapomenout na každodenní stres, se kterým se ve své práci denně potýkám.

Tohle lehátko je moje

Termální lázně jsem si vybrala nejen kvůli jejich slavným relaxačním procedurám a klidnému prostředí, které je jako stvořené pro regeneraci, ale také klidu a pohodě, která na tomto místě pravidelně panuje.

Vyrazila jsem do lázní brzy ráno, abych využila klidné atmosféry bez davů lidí. Vlak mi jel v 7 hodin z Prahy a na místě jsem byla okolo 14. hodiny. Ubytovala jsem se a šla jsem si koupit permanentku, abych druhý den mohla v klidu vyrazit. Ráno jsem vstala dříve, najedla jsem se a vyrazila jsem k vodě.

Neznáma žena mi shodila ručník na zem

Našla jsem si krásné lehátko vedle bazénu, rozprostřela jsem na něm svůj ručník a užívala si střídavé relaxace na slunci s osvěžujícím koupáním ve vodě. Po jedné z takových koupelí jsem se vracela ke svému lehátku a všimla jsem si, jak si na něho pohodlně sedá neznámá žena. Moje věci byly bezostyšně odhozeny na zem. Když jsem ji oslovila a vysvětlila, že toto lehátko jsem si zabrala já a že tam mám svůj ručník, odpověděla mi drze, že je zdarma, takže teď si na něj sedne ona. A já jsem tam prý seděla už moc dlouho.

Řekla, že jsem tam byla dlouho

Nepochopila jsem její chování, ale zároveň jsem nemohla nic říct, protože lehátka v lázních byla skutečně zadarmo a tedy nešel uplatnit žádný nárok na to, že jsem si ho jako první půjčila. A tak mi nezbylo nic jiného, než sedět na zemi, na svém vskutku skromném ručníku. Tento nepříjemný zážitek mi poněkud zkazil náladu, ale i přesto jsem se snažila užít si zbytek dne co nejlépe. Nenechám si přeci zkazit celou dovolenou jednou nepříjemnou ženou.

Zdroje: autorský text a příběh Marty

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz