Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jsem na chlapy, ale žiju s ženskou. Má to pro mě jen samé výhody

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: gpointstudio/Freepik

Není lesba, přesto dala Marika (45) přednost společnému životu se ženou. Sestěhovala se s kamarádkou z dětství a konečně si užívá života naplno. Nevraživost vůči mužům v tom ale roli nehraje, důvody má zcela jiné.

Článek

Marika má za sebou jedno neúspěšné manželství, ze kterého má dospělého syna. Poté, co ji před šesti lety opustil manžel kvůli jiné, zkoušela žít a bydlet se dvěma partnery, ale ani s jedním to neklaplo. Jak sama říká, nebyla schopna zvyknout si na jejich přítomnost a jejich zvyky. Její exmanžel byl její první partner, byli spolu víc než 20 let, a tak si na sebe zvykli, že ji všechno, co dělají chlapi jinak, svým způsobem rozčiluje.

Byl to spontánní nápad, který vyšel

Myšlenka na změnu bydlení přišla ve chvíli, kdy extrémně zdražily energie. Po rozvodu si pronajala menší domek, ve kterém platila poměrně přijatelný nájem, avšak po zdražení cen elektřiny a plynu se jí náklady na bydlení zdvojnásobily. A to už nebyla schopna ze svého platu utáhnout, nezbylo by jí téměř nic na živobytí.

„Tenkrát jsem šla na kafe s letitou kamarádkou, známe se už od školky, a postěžovala si jí, že asi bude muset hledat jiný podnájem, protože barák sama prostě neutáhnu. A z ní najednou vypadlo, že i ona má problém, že se rozvádí a bude potřebovat někde bydlet. Prvně jsme si z toho dělaly srandu, ale i když se nám to po pár dnech rozleželo, viděly jsme to pro obě jako skvělé řešení. A tak se ke mně po pár týdnech nastěhovala,“ vypráví Marika.

Bála jsem se změny, ale dneska bych neměnila

Zpočátku měla Marika ze společného bydlení smíšené pocity, i její syn se na to koukal všelijak a hned se mámy ptal, jestli je na ženské. Marika od svého plánu ale neustoupila a teď je za něj šťastná. „Jak jsem se bála, tak musím říct, že jsme se spolu sžily hned od prvního dne. Všechno vlastně fungovalo tak nějak automaticky. Ze začátku jsme měly oddělené bydlení, ale teď už máme vše společné. Jednou uvařím já, jednou Nela, někdy peru já, někdy ona… Je to prostě všechno na pohodu.“

A na rozdíl od života s chlapem pod jednou střechou to má pro Mariku dle jejích slov spoustu výhod – s nikým se nehádá, nemusí po bytě sbírat špinavé prádlo, dohadovat se, jestli v televizi poběží fotbal, nebo romantika, a ještě k tomu – jak se smíchem dodala – nemusí po nikom sklápět záchodové prkénko. A taky nemusí řešit tchyni – stačila jí ta bývalá.

Na rande ráda vyrazím, ale chlapa pod společnou střechou už nechci

Marice a Nele to klape skvěle a ve všem jsou prý zajedno. Ani jedna už netouží po společném bydlení s chlapem v jedné domácnosti. Obě randí, sem tam si povyrazí, zajdou na večeři nebo na nějakou akci, ale uvázat si chlapa na krk už nechce ani jedna. „Spousta lidí na mě kouká skrz prsty, mnozí si myslí, že se ze mě stala lesba, dokonce i syn má občas uštěpačné poznámky, ale já to neřeším. Nevidím důvod, proč bych měla žít podle nějakých dogmat. Je to můj život a můžu si dělat, co chci. A těm, kterým to vadí, doporučuju, aby to taky zkusili. Třeba konečně pochopí…“ uzavírá Marika.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz