Hlavní obsah

Martina (30): Máma mi svedla manžela a čeká s ním dítě. Nakonec mi nabídli vztah ve třech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/public domain

Myslela jsem si, že takové příběhy se dějí pouze v knihách nebo někde v podivných filmech. Že by to ale mohla být realita, by mě v životě nikdy nenapadlo. Moje matka mi svedla manžela a ten si s ní užívá pokaždé, co já jdu do práce. Teď je ale konec.

Článek

Nikdy by mě nenapadlo, že i já se budu na internetu svěřovat se svým příběhem. Ani nebylo s čím, protože jsem doposud žila klidný a spokojený vztah, ve kterém mi rozhodně nic nechybělo. Můj život se obrátil naruby jednoho čtvrtečního odpoledne, které bylo zpočátku úplně stejné, jako všechny ostatní dny.

Kdyby mi někdo pře pár měsíci řekl, že jednoho dne narazím do zdi, kterou jsem si nikdy nepředstavovala, asi bych se jen pousmála a pokračovala dále ve svém spokojeném životě. Vždycky jsem věřila, že mám pevný základ, a to milující manžela a oporu v matce, která mi byla vždy nejbližší.

S mámou jsem měla vždy skvělý vztah

Moje máma nikdy nebyla máma. Měly jsme spolu spíše kamarádský vztah a mohly jsme mluvit o všem. Nikdy mě neodsuzovala a vždy mi pomáhala. A na to, že jí bylo 4.5 let, vypadá opravdu dobře. Od té doby, co umřel táta, žádného partnera neměla. Vždy mi říkala, že už chce být sama, protože se nechce znovu zamilovat. A já to chápala. Navíc měla spoustu aktivit, takže čas dokázala vyplnit i jinak.

Nikdy by mě však nenapadlo, že to bude sexem s mým manželem. S Tomášem jsme manželé skoro 10 let a marně se pokoušíme o miminko. Letos oslavím 35. narozeniny a stále doufám, že se nám to někdy podaří. A o to jsem se také chtěla toho odpoledne pokusit. Toho dne jsem se rozhodla překvapit svého manžela Tomáše a vrátit se z práce dříve. Chtěla jsem s ním strávit trochu času, než se vrhnu na další projekt a myslela jsem si, že bychom mohli zkusit zapracovat na miminku. Domů jsem dorazila tichým, známým krokem. Nic mě nemohlo připravit na to, co jsem uviděla, když jsem otevřela dveře naší ložnice.

Matka čeká s mým manželem dítě

V naší posteli, v našem nejintimnějším útočišti, byl Tomáš s mou vlastní matkou. Rozdávali si to spolu v plné parádě a já nechápala, co se to děje. Scéna, kterou bych nejraději vymazala z paměti. Vteřiny se zdály jako věčnost a já jsem stála jako zkamenělá. Nevěděla jsem, co mám dělat. Rozhodla jsem se ještě následující den podat žádost o rozvod.

Nevím, jak se to stalo, ale ještě poté jsem se s Tomášem vypsala, a to ve chvíli, kdy jsem si domů přišla pro věci. Asi jsem musela být úplně mimo, jinak nevím, proč jsem to udělala. Možná sex na rozloučenou? Rozvod s Tomášem byl rychlý a moje komunikace s matkou se omezila na nezbytné minimum. Hledala jsem útočiště u přátel, strávila několik nocí nad sklenkami vína, a přemýšlela jsem, co budu dělat dál.

Nakonec mi nabídli vztah ve třech

To nejhorší však přišlo o několik týdnů později. Moje matka je těhotná a dítě čeká s Tomášem. S chlapem, se kterým jsem se o dítě pokoušela i já. Týdny plynuly a já se s touto situací nemohla vyrovnat. Další šok přišel v momentě, kdy u mě zazvonila matka, která byla krátce před porodem.

Nabídla mi, abych se připojila k jejich vztahu ve třech a stala jsem se tak plnohodnotnou sestrou jejího dítěte. Bylo to něco tak bizarního a bolestivého, že mi to vzalo dech. Dnes, o pár let později, jsem silnější a nezávislejší než kdy dříve. Stále se učím, jak důvěřovat a budovat nové vztahy, ale teď vím, že mám sílu překonat cokoliv.

Zdroje: vyprávění Martiny

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz