Hlavní obsah
Lidé a společnost

Rok 2023: Poděkování a novoroční přání

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Wizard Michal by OpenAI DALL-E

Děkuji vám za společně strávený rok plný objevů a inspirace. Do nového roku 2024 přeji zdraví, radost a lásku. Těším se na další cestu s vámi!

Článek

Vážení čtenáři,

jak se pomalu blíží poslední minuty roku 2023, dovolte mi, abych vám ze srdce poděkoval za vaši přízeň a podporu, kterou jste mně a mému blogu prokázali během celého roku. Díky vám jsem mohl sdílet své myšlenky, zážitky a inspirace, a to mi přineslo nesmírnou radost a naplnění.

Dovolte mi, abych vám v tomto novoročním pozdravu předal několik slov naděje a povzbuzení. Rok 2023 byl rokem plným výzev, ale také rokem, ve kterém jsme se mohli společně učit, růst a nacházet světlo i v temných chvílích, hlavně pak na jeho konci.

Váš zájem o články jako „Srdce na parketu“, „V temných časech“, nebo „Jak se vyrovnat s emocemi“ mi ukazuje, že společně hledáme cesty k pochopení a vnitřnímu růstu.

V nadcházejícím roce 2024 si přeji, abychom společně pokračovali na této cestě objevování, sdílení a vzájemného povzbuzení. Ať vám přinese radost, zdraví, lásku, a především čas strávený s těmi, na kterých vám nejvíce záleží.

Ať nás nový rok spojí v ještě silnější komunitě, kde každý z nás může najít prostor pro svůj osobní růst a sdílení svých příběhů.

Děkuji vám za to, že jste součástí této cesty a těším se na další společně strávené chvíle v novém roce.

S hlubokým uznáním a nejlepšími přáními,

Michal Zdeněk Zachar (Wizard Mike)

❤️ Šťastný a prosperující nový rok 2024!

🥰 Zde je seznam 10 nejčtenějších článků z tohoto blogu za rok 2023, seřazených podle počtu impresí:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz